صید روز، پس از تجربه ی موفق فروشگاه فیزیکی به صورت تخصصی پا به عرصه آبزیان دریایی گذاشت تا همان تجربه ی شیرین، در قالبی نو تکرار شود. در صید روز می توانید همه آنچه مرتبط با آبزیان دریایی است: از انواع ماهی حلوا سفید ، ماهی حلوا سیاه ، ماهی سرخو ، ماهی سنگسر ، ماهی شوریده ، ماهی شیر ، ماهی تن(هوور) ، ماهی کفشک ، ماهی هامور ، ماهی بیاح ، ماهی کوتر(دوولمی) ، ماهی طلال ، ماهی شورت ، ماهی شهری ، ماهی راشگو ، ماهی صبیتی ، ماهی گاریز ، میش ماهی ، ماهی چمن ، ماهی سارم(مقوا سلیمانی) ، ماهی مقوا سفید ، ماهی سوکلا(سکن) ، ماهی زبان ، ماهی صافی ، ماهی گالیت ، میگو، ادویه و چاشنی های مربوطه را پیدا کنید و با بهترین قیمت و کیفیت بخرید . تیم حرفه ای صید روز تلاش می کند با ارائه ی محصولات و خدمات عالی، تجربه ای مطمئن از خرید اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان را به وجود آورد.


صید روز یک مجموعه خدمت رسانی در عرضه غذاهای دریایی است که به منظور ارائه غذاهای دریایی با کیفیت و تازه fresh ( که دارای قیمت مناسب و متناسب منطقی باشند) تاسیس شده است و در همین حال اهمیت حفاظت و نگهداری از محیط زیست آبزیان، مصرف کنندگان و سلامت آنها را نیز در نظر دارد.
تلاش ما، ارائه با کیفیت ترین خوراکی های دریایی است که دارای تفاوت های قابل توجه و منحصر به فرد باشد و نه تنها رضایت شما از نظر و مزه و تازگی محصولات برای ما حائز اهمیت است ، بلکه ادامه دار بودن رساندن محصولات جدید و متفاوتمان نیز برایمان بسیار با ارزش خواهد بود.


اکثر مردم با خواص ماهی و میگو آشنا هستند و دوست دارند آن را در برنامه غذایی هفتگی خود قرار دهند اما با این وجود سرانه مصرف غذای دریایی در کشور ما نصف متوسط مصرف جهانی می باشد که دلیل آن، وجود فاصله ای است که بسیاری از شهرهای ایران از دریای جنوب دارند، دسترسی مردم ایران به محصولات دریایی تازه و سالم بسیار سخت و حتی در برخی از شهرها غیر ممکن است. و دیگر مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد عدم شناخت کامل از انواع مختلف محصولات دریایی و یا روش های پخت این محصولات است.


فروشگاه اینترنتی صید روز با ماموریت ایجاد دسترسی آسان، سریع و بهداشتی به محصولات دریایی تازه جنوب همراه با آموزش های لازم در زمینه ی پخت و نگه داری محصولات دریایی، در نتیجه افزایش سرانه ی مصرف غذای دریایی در ایران تشکیل شده است. صید روز با صیادان بومی هرمزگان در ارتباط است و محصولات خود را مستقیم از صیادان تامین می کند. تیم حرفه ای تامین ما فقط از قایق ها و صیادانی تامین
می کنند که در کمتر از 24 ساعت از دریا می آیند و آزمایش های دقیق برای بررسی نمونه های ماهی انجام می شود تا بهداشتی ترین محصولات را در اختیار شما قرار دهیم. صید روز محصولات دریایی تازه صید شده را همراه با بسته بندی مخصوص طی 24 الی 48 ساعت برای مشتریان عزیز ارسال می کند تا تازگی خود را حفظ کنند. با توجه به اینکه هدف صید روز ارائه محصولات تازه است به هیچ عنوان محصولات فریز یا منجمد شده که باعث کاهش کیفیت آنها می شود ارسال نمی شود.


باعث افتخار است تا کنون توانسته ایم با ارائه ی محصول تازه و با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم و هزاران مشتری در سراسر کشور از خدمات صید روز استفاده می کنند.